Μεθεόρτια διακόσμηση


Ήθελα η πρώτη ανάρτηση του νέου έτους, για την επάνοδο του Ασύλου στα μεθεόρτιά του, να είναι "φωτεινή" και ο καιρός μού έκανε το χατίρι. Γιατί, στην περίπτωσή μου τουλάχιστον, δεν μπορούσα να σκεφτώ καλύτερο σκηνικό για να κάνω όλες τις απαιτούμενες μικροαλλαγές προκειμένου να συνεχίσουμε στον χειμώνα με ανανεωμένο ντεκόρ μετά τις γιορτές.


Και όταν λέω σκηνικό, εννοώ αυτό:


Με το χιόνι να πέφτει βαρύ λοιπόν, μαζεύτηκαν και τα τελευταία Χριστουγεννιάτικα το Σάββατο-το δέντρο και το τζάκι είχαν ξεστολιστεί από τα μέσα της περασμένης εβδομάδας- και οι χώροι επανήλθαν στο κανονικό τους για φωτογράφιση την Κυριακή το πρωί με το χιονισμένο τοπίο να λάμπει στον χειμωνιάτικο ήλιο. Κι αν αγαπήσαμε την λιτή μας Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση για τις γιορτές που μόλις πέρασαν, εγώ πραγματικά την λάτρεψα όταν ξεστολίστηκε το σπίτι καθώς απουσίαζε παντελώς αυτό το συνήθες αίσθημα του κενού μετά από τις γιορτινές υπερβολές!

Λιτά  και για την συνέχεια του χειμωνιάτικου ντεκόρ μας, με ουδέτερα χρώματα κι εκρήξεις πρασίνου όπως ο νέος κάτοικος στο τραπεζάκι του σαλονιού: ένας αξιαγάπητος και φουντωτός κάκτος (μην με ρωτήσετε το είδος του- ακόμα το ψάχνω)!




Ακόμα πιο λιτό το τζακί, με μόνο χρώμα τα χρυσά κέρατα του ελαφιού, ενώ στον μπουφέ δίπλα η philodendron monstera χάρισε ένα φύλλο για μία πράσινη πινελιά.




Τέλος, τα κουκουνάρια έμειναν σταθερά στην τεράστια γυάλα στο μπαούλο, ενώ στο τρόλεϊ μπαρ δίπλα στον καναπέ, τα ποτά τα ήπιαμε μαζεύτηκαν αλλά έμεινε φρουρός ο νάνος μου, παρέα με ένα χρυσό βελανίδι (insert heart eyes emoji) και φυσικά την αγαπημένη μου σανσιβέρια. 




Κάπως έτσι το Άσυλο φόρεσε τα μεταγιορτινά του κι εγώ τα γάντια μου για να αποθανατίσω με την φωτογραφική μηχανή την λευκή ομορφιά εκτός σπιτιού και με αυτή σάς αφήνω για την πρώτη ανάρτηση του 2017. 



Καλή & φωτεινή χρονιά!

23 σχόλια:

  1. Καλη χρονια Δημητρα μου υπεροχο και ο εξω διακοσμος, δημιουργια της φυσης αλλα και το μεσα δημιουργια δικη σου. Τελειος ο φουντωτος κακτος και η αληθεια ειναι οτι με προλαβες γιατι μολις τον ειδα ηθελα να ρωτησω τι ειναι. Ολα ειναι φωτεινα, λιτα και απεριττα..Μπραβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Χρονιά και σε σένα και σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Όσον για τον κάκτο, όπως με ενημέρωσαν, λέγεται ριψάλις :D Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  2. Πάντα μας εκπλήσσεις με τις υπέροχες φωτογραφίες σου. αυτήν την φορά το χειμωνιάτικο εξωτερικό ντεκόρ της φύσης έχει την συνέχειά του στο σπιτικό σου. Χαρόύμενο με επαγγελματικές επιτυχίες το 2017 για το Άσυλο.Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά φιλενάδα. Καλή Χρονιά να έχουμε. Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  3. Χρόνια πολλά,καλή χρονιά Δήμητρα!!!Φαντάζομαι την χαρά σου,ως παιδί του χειμώνα, με τόσο χιόνι!!!Υπέροχα τα χρυσά βελανίδια!!!Εύχομαι φέτος να διαβάζουμε πιο συχνά νέα σου,καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς όπως τα λες Ιωάννα! Χάζευα σαν μικρό παιδί με τα χιόνια! Κι εγώ ελπίζω να είμαι πιο παρούσα αυτόν τον χρόνο :) Καλή Χρονιά σε σένα και την οικογένειά σου!

      Διαγραφή
  4. Καλη χρονια κοριτσι! Οτι καλο και ομορφο να σου ερθει φετος στην αγκαλια σου! Υπεροχη η διακοσμηση σου οπως παντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Μάρω μου! Κι εσείς να έχετε ένα υπέροχο νέο έτος, τώρα που αυξηθήκατε κιόλας :D Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφος ο χώρος σου! Μου αρέσουν πολύ τα κουκουνάρια (ωραία ιδέα) και ο νάνος!

    Καλή χρονιά!

    Αντζελίνα
    www.obsessedmaker.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Αντζελίνα! Καλή Χρονιά να έχουμε :)

      Διαγραφή
  6. Πιστεύω σε σένα Δήμητρα μου γιατί είσαι ένα χαρισματικό κορίτσι με ταλέντο στη διακόσμηση...Άλλωστε φαίνεται.Καλη χρόνια με πολλές επιτυχίες και τύχη...Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μαρία μου για τα καλά σου λόγια! Καλή Χρονιά να έχουμε. Φιλιά1

      Διαγραφή
  7. Μου αρέσει η λιτή διακόσμησή σου, ίσως γιατί είναι κάτι που δεν μπορώ να καταφέρω εγώ!Τι ωραία τα χρυσά βελανίδια.Από πού?Καλή χρονιά. AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα βελανίδια (και το μεγάλο & τα μικρά) είναι από τα Vicko Αριάδνη. Καλή Χρονιά και κουράγιο με τα προβλήματα που έχετε μετά τον χιονιά!

      Διαγραφή
  8. καλή χρονια!!! ενταξει τι να πω...πανεμορφη διακοσμηση!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχη διακόσμηση! Ο καναπές με τα διαφορετικά μαξιλάρια είναι τόσο όμορφος, που θέλεις να χωθείς στη ζεστασιά του! Τα φυτά εναρμονίζονται απόλυτα με το χώρο, τα χαλιά είναι καταπληκτικά και δεν θα μπορούσα να φανταστώ κάποια άλλα στη θέση τους, τα διάφορα διακοσμητικά δένουν ωραία και δημιουργούν μία πολύ αρμονική, ισσοροπημένη και σικάτη ατμόσφαιρα. Τα συγχαρητήριά μου!
    Υ.Γ.Αυτό το υπέροχο κάλυμμα του καναπέ πού θα μπορούσα να το βρω; Όπως και τα μαξιλάρια βέβαια! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Λίνα για τα καλά σου λόγια και την επίσκεψη :)
      Το κάλυμμα είναι από τα Leroy Merlin, το ίδιο και το γκρι μαξιλάρι με το αστέρι.
      Το σκούρο μπλε μαξιλάρι κι αυτό με τα μαύρα τρίγωνα είναι από τα H & M, τα χνουδωτά από τα Jumbo και το μαύρο με τα + παλιότερη αγορά από ένα μαγαζί στο Ebay.
      Την καλημέρα μου & ευχές για Καλή Χρονιά!

      Διαγραφή
  10. Συμφωνω με τους προλαλησαντες!
    Πολύ ωραια διακόσμηση, ειδικα το ελαφακι!
    Καλό Σαββατοκύριακο!
    Φιλι γλυκό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ημουν σιγουρη ότι θα εκανες σα μικρο παιδι με τον καιρο αυτο!!! χαχαχαχα βεβαια ειδα ότι κράτησες κάποθια φωτάκια ακομα...και εγω λοιπον! καλη χρονια να εχουμε κούκλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλή χρονιά Δήμητρα με υγεία κ ευτυχία! Υπέροχη η χειμωνιάτικη διακόσμηση σου! Λάτρεψα τις γκρι αποχρώσεις που προστέθηκαν στο "menu"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπέροχη η χειμωνιάτικη διακόσμηση Δήμητρα! Όλα είναι τόσο όμορφα, αρμονικά και προσεγμένα και δημιουργούν μια καταπληκτική ατμόσφαιρα! Φιλάκια πολλά και να έχετε μια όμορφη, δημιουργική χρονιά με υγεία, αγάπη, χαρά και ότι επιθυμείτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλή χρονιά έστω και καθυστερημένα Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή