1 βάζο για το καλοκαίρι

Ένα χελιδόνι λέγεται πως δεν φέρνει την Άνοιξη. Ένα βάζο όμως, χωρίς την απαραίτητη προσθήκη λουλουδιών, μπορεί εύκολα και οικονομικά να φέρει το Καλοκαίρι στο σπίτι μας. Και το καλύτερο; Δεν χρειάζεται καν να είναι κάποιο ξεχωριστό βάζο. Ας δούμε πως.

Καλοκαίρι χωρίς άμμο και κοχύλια δεν γίνεται. Συγκεντρώστε τους θησαυρούς που συλλέξατε όλα αυτά τα χρόνια από τις παραλίες σε ένα βάζο, βάλτε και λίγη άμμο σε ένα άλλο -μην ξεχάσετε να δημιουργήσετε κυμματοειδή επιφάνεια- και στολίστε τον μπουφέ, την κονσόλα ή μία γωνία του σπιτιού, με μία σύνθεση που φωνάζει θάλασσα.




 
Ο άνεμος και το κύμα κάνουν θαύματα σε κομμάτια ξύλου που κατέληξαν στην ακροθαλασσιά. Αν ο αριθμός τους δεν είναι μεγάλος, βάλτε τα ως κλαδιά. Αν πάλι η συλλογή από θαλασσόξυλα σας είναι μεγάλη, ντύστε με αυτά ένα απλό βάζο και στολίστε το με λουλούδια.




Φυσικά καλοκαίρι δεν σημαίνει αναγκαστικά θάλασσα και παραλία καθώς και τα πιο ορεινά μέρη έχουν τη δική τους μαγεία. Αν δε, έχετε την τύχη να βρίσκεστε κοντά σε κάποιο ποτάμι, μαζέψτε όμορφες ποταμίσιες πέτρες και φτιάξτε συνθέσεις από βάζα με αυτές. Το ίδιο βέβαια μπορεί να γίνει και με βότσαλα από την αγαπημένη σας παραλία.





Τέλος, μερικές φορές μία πιο έμμεση προσέγγιση είναι η καλύτερη οδός. Δώστε την αίσθηση της θάλασσας και των καραβιών με ένα κομμάτι χοντρό ναυτικό σχοινί. Το αποτέλεσμα είναι άκρως εντυπωσιακό.



Εσείς χρησιμοποιείτε κάποιο από τα παραπάνω στη δική σας καλοκαιρινή διακόσμηση;

Την καλημέρα μου









φωτογραφία cover: πηγή

57 σχόλια:

  1. Φανταστικες ιδεες !
    Ποσο ομορφα ειναι ολα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν Μαρία κι ελπίζω να φανούν χρήσιμες στην καλοκαιρινή σου διακόσμηση :)
      Την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  2. Μου αρέσει κι εμένα να γεμίζω βάζα με κοχυλάκια και πετρούλες! Ειδικά στο μπαλκόνι δείχνουν υπέροχα μαζί με τα φαναράκια! Αλλά μου άρεσε πολύ και η ιδέα με το σχοινί κι αυτή με τα θαλασσόξυλα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ιδέα με το ναυτικό σχοινί, ειδικά αυτή στην γυάλα, είναι από τις αγαπημένες μου! Όσο για να φαναράκια, σε όποια εποχή και να τα χρησιμοποιήσεις, ομορφαίνουν κάθε γωνιά :)
      Την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  3. Μου άρεσε πάρα πολύ η ιδέα με την άμμο και με τιςπέτρες και τα κεριά! Τέλεια όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η άμμος, ειδικά όταν γίνεται με κυματιστή επιφάνεια, θυμίζει πολύ παραλία! Καλό μεσημέρι Νίκη :)

      Διαγραφή
  4. Η άμμος, τα μαύρα βότσαλα και φυσικά το σχοινί είναι καταπληκτικές ιδέες! Καλημέρα Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το σχοινί είναι το αγαπημένο μου, όχι πως τα υπόλοιπα με χαλάνε ;) Καλό μεσημέρι Σοφία!

      Διαγραφή
  5. υπεροχες ιδέες! εχω κολλήσει με τα θαλασσόξυλα! ισως γιατι είναι το μόνο που δεν έχω κάνει αυτή τη στιγμή! σε ευχαριστώ για την συμμετοχή σου στο λινκ παρτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετοιμάσου να μαζεύεις θαλασσόξυλα στις διακοπές Μάχη :)
      Εγώ σ' ευχαριστώ για τη φιλοξενία στο πάρτυ σου! Καλή συνέχεια

      Διαγραφή
  6. ολα!!!! εχω κοχιλια και driftwood σε βαζακια στη βεραντα και στο μπανιο. Βοτσαλα σε βαζακι στο μπανιο, σχοινι σε πηλινο βαζακι που το εκανα κηροπηγιο. Ολα αγαπημενα υλικα! μυρισε Ανοιξη στο ασυλο Δημητρουλα????

    καλη σου μερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πλήρως εξοπλισμένη σε βρίσκω Ζήνα αλλά πως να μην είσαι με τέτοια αγάπη για το καλοκαίρι!
      Όσο για την Άνοιξη, ο καιρός μέχρι στιγμής καλά τα πάει αλλά δεν βλέπω να κρατά για πολύ ακόμα μακρυά το καλοκαίρι! Εξάλλου, όπως πολύ καλά ξέρεις, δεν θα με χάλαγε καθόλου αν πέριξ του Ασύλου ήταν 365 ημέρες το χρόνο, χειμώνας!

      Διαγραφή
  7. Τώρα που μου το θύμησες.. έχω αγοράσει άμμμο άσπρη και δεν την έχω στολίσει ακόμα!!! Περιμένω να φύγω πρώτα χαχαχαχα Ωραίες εικόνες Δήμητρα!!! Με αυτά τα θαλασσόξυλα θα σκάσω, μου αρέσουν τόσο και δεν έχω. :)) Αυγουστιάτικη μέρα νόμιζα πως ήτανε όσο έβλεπα τις φωτογραφίες, ξεχάστηκα προς στιγμή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ώρα να την βγάλεις και να την χρησιμοποιήσεις Ελεάνα! Όσο για τα θαλασσόξυλα, σε νησί είσαι, δεν μπορεί να μην βρίσκεις!!!
      Ο καιρός εδώ πάντως με τον τρελό αέρα που έχει, όντως θυμίζει Αύγουστο :)
      Καλό μεσημέρι!

      Διαγραφή
  8. ωραίες ιδέες! Έχω ήδη στολισμένα κάποιες απο αυτές...ετοιμάζω σχετική ανάρτηση! φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααα, πολύ όμορφα. Περιμένουμε την σχετική σου ανάρτηση λοιπόν Κωνσταντίνα!
      Καλή συνέχεια :*

      Διαγραφή
  9. πολύ όμορφες ιδέες όλες, Δήμητρα! αλλά θαλασσόξυλα μαζί με λουλούδια δεν είχε τύχει να ξαναδώ και μου άρεσαν πολύ! να λοιπόν πώς μπορεί να μπει λίγο χρώμα λουλουδιών στο θαλασσινό μου τζάκι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι, κι εγω μ'αυτό κόλλησα! Πολύ πρωτότυπη επιλογη

      Διαγραφή
    2. Είδατε πόσο όμορφα ταιριάζουν μεταξύ τους;; Κι εμένα αυτό το πρωτότυπο με τράβηξε στην εικόνα. Περιμένουμε σχετικές φωτογραφίες Δήμητρα!
      Χαίρομαι που σού άρεσε κι εσέα Χριστίνα :)

      Διαγραφή
  10. Αγαπημένα υλικά όλα τα παραπάνω για το καλοκαίρι και τα χρησιμοποιώ όπου νομίζω πως θα δείχνουν πιο ωραία. Καλό μεσημέρι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θα περίμενα κάτι λιγότερο από εσένα Χριστίνα, δεδομένης της αγάπης σου για το καλοκαίρι!! Καλό απόγευμα

      Διαγραφή
  11. Υπέροχα!!! Μπράβο, καταπληκτικές οι ιδέες σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Αφροδίτη, σ' ευχαριστώ πολύ :)
      Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  12. Υπέροχες όλες οι ιδέες αλλά λείπει μια με γυαλάκια βρε παιδί μου!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως λείπει Αριάδνη αλλά δεν βρήκα καμία καλή! Και σε σκεφτόμουν όταν έψαχνα για εικόνες :)

      Διαγραφή
  13. Ωραίες εικόνες και βλέπω στοιχεία που έχω εντάξει κι εγώ στη διακόσμηση του σπιτιού μου ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάλι, με εξαίρεση ένα βάζο με διάφορα θαλασινά καλούδια στο μπανιό, δεν έχω καμία! Αλλά αυτή με το σχοινί που θα μου πάει ;)
      Σ' ευχαριστώ για την επίσκεψη!

      Διαγραφή
  14. Υλικά από τη φύση για τη διακόσμηση του σπιτιού σαν γνήσια diyer ,τα έχω πάντα πρώτα στη λίστα επειδή είναι ''τζαμπαντέν'' και βρίσκονται εύκαιρα οποιαδήποτε στιγμή τα χρειαστείς.Ο ψεύτικος αχινός της προτελευταίας φωτό πάει για diy.Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ καλό μου κανονικά χρειάζεσαι ένα μεγάλο στούντιο για τα diy σου!!!
      Όσο για τον "αχινό", νομίζω πως δεν είναι καθόλου faux και μάλλον για αποξηραμένο puffer fish μου κάνει αλλά φυσικά και περιμένω να δω την diy εκδοχή σου ;)
      Καλή συνέχεια

      Διαγραφή
  15. Τι ωραίο και επίκαιρο θέμα Δήμητρα,όσο για τις εικόνες πραγματικά πολύ ωραίες ιδέες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναγκαστικά Μαρία. Γιατί μπορεί το καλοκαίρι να μην μάς αρέσει ως εποχή, αλλά οι αφορμές για αλλαγές στη διακόσμηση είναι πάντα καλοδεχούμενες ;)

      Διαγραφή
  16. Πανέμορφα!!!!!! Θα φτιάξω το βάζο με την άμμο!!!! Εχω φέρει μαζί μου απο τα Κύθηρα κόκκινη άμμο!! Ωραίες όλες οι ιδέες !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για αυτό ακριβώς τον λόγο μού αρέσουν κάτι τέτοιες διακοσμήσεις! Γιατί μπορεί κανείς να χρησιμοποιήσει υλικά που φέρουν μνήμες! Την καλημέρα μου Ειρήνη

      Διαγραφή
  17. Όλες οι ιδέες ήταν μία και μία!! Μερικές έχω φτιάξει κι εγώ, αλλά σκέφτομαι κάποια στιγμή να δοκιμάσω και τις υπόλοιπες!!!
    Φιλιά
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τις δοκιμάσεις!! Εγώ είμαι μεγάλη οπαδός στους πειραματισμούς στη διακόσμηση ;)
      Καλημέρα :*

      Διαγραφή
  18. Αν και η μία εκ των δύο δεν αγαπάει το καλοκαίρι,τον τελευταίο χρόνο επηρεασμένες από τις τόσες ιδέες που κυκλοφορούν (σαν αυτές τις τόσο όμορφες που προτείνεις εσύ) αρχίσαμε να χρησιμοποιούμε όλα αυτά τα καλοκαιρινά υλικά!Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποια από τις δυο σας δεν αγαπάει το καλοκαίρι, να γίνουμε κόμμα χεχεχεχεχεχε! Αλλά είναι όπως τα λέτε, αγάπη ξεαγάπη, η διακόσμηση διακόσμηση ;) Καλημέρα!

      Διαγραφή
  19. Πολύ όμορφες ιδέες και φωτογραφίες Δήμητρα!!! Απλά μου αρέσουν όλα... ☺ !!! Θα μπορούσα ν'αλλάζω την θαλασσινή διακόσμηση στο ίδιο βάζο κάθε βδομάδα... αυτό θα ήταν φοβερή πρόκληση!!! Καλό σου βράδυ και καλή (ανεπίσημα...) βδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το κάνεις Ιωάννα και να το φωτογραφίζεις κιόλας ;) Νομίζω πως θα έκανε ωραίο θέμα!
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  20. Αυτά τα βάζα του καλοκαιριού με πετρούλες και κοχυλάκια είναι όλα τέλεια !!!
    Καλό σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι τόσο απλά μα συνάμα τόσο όμορφα και πάνω από όλα εύκολα! Χαίρομαι που σού άρεσαν Νικόλ. Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  21. Υπέροχες και ξεχωριστές όλες οι ιδέες! Στη φωτογραφία με τα θαλασσόξυλα είναι απίστευτη η ιδέα των βότσαλων όπου δένει και ολοκληρώνει το θαλασσινό ύφος. Είναι άραγε ψηφίδα με βότσαλα; Κάπως έστι πάνω σε δίχτυ είχαμε αγοράσει τα βότσαλα για να τα βάλουμε γύρω από την μπανιέρα στο μπάνιο στο νησί. Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω αν το έχουν κολλήσει στον πάγκο ή απλώς κάθεται ως "χαλάκι" πάντως με τα κατάλληλα βότσαλα σίγουρα μπορεί να γίνει και diy! Εχω δει και πατάκι μπάνιου με λεία βότσαλα και φαίνονταν πολύ ενδιαφέρον (κατά πόσο γλιστρούσε δεν ξέρω). Ωραία και η ιδέα με το δίχτυ Νίκη και σε πλήρη αρμονία με το νησί :) Την καλημέρα μου :*

      Διαγραφή
  22. Τέλειες καλοκαιρινές ιδέες! Νομίζω τις έχω εφαρμόσει όλες κατά καιρούς! Πέρσι έφτιαξα αντίστοιχο βάζο με τα βότσαλα που είχα μαζέψει το καλοκαίρι! Φέτος μάλλον λέω να φέρω πίσω λίγη άμμο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην αργήσεις μόνο με την άμμο γιατί σε βλέπω για το επόμενο καλοκαίρι να την βάζεις στη διακόσμηση ;)
      Καλημέρα Κατερίνα!

      Διαγραφή
  23. Πόσο όμορφες ιδέες, ξεχωριστές αλλά συγχρόνως οικονομικές κ απλές.
    Τα ξυλα θαλλάσης ειναι υπέροχα αλλα δεν βρίσκω δυστυχώς.
    Επίσης λάτρεψα την ιδέα με το σχοινί μες το βαζο!!!
    Μπράβο συνονόματη, μας ξεσήκωσες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η φτώχεια λένε θέλει καλοπέραση Δήμητρα ;) Όσο για το σχοινί μέσα στο βάζο είναι το δικό μου αγαπημένο!!
      Χαίρομαι που σού άρεσαν οι ιδέες! Την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  24. Εσένα γλυκιά μου θα σε λατρέψει και η μαμά μου!! Δεν μπορείς να φανταστείς τι αδυναμία έχει στα βάζα! Τα γεμίζει από βότσαλα ως αποξηραμένα φρούτα ή ότι άλλο μπορείς να σκεφτείς! Όλες οι ιδέες είναι τέλειες και δεν μπορώ να ξεχωρίσω καμία!! Σε ευχαριστούμε πολύ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και γιατί να μην με λατρέψει περικαλώ;; Εξάλλου είμαι αξιαγάπητο παιδί (στις καλές μου μέρες :p)!
      Πολύ καλά κάνει πάντως η μητέρα σου γιατί ολόκληρες "ιστορίες" μπορεί να δημιουργήσει κανείς μέσα σε ένα απλό βάζο! Άσε που όσο πιο απλό το βάζο, τόσο καλύτερα!!! Ευχαριστήσή μου λοιπόν κορίτσι μου :*

      Διαγραφή
  25. Ψηφίζω βότσαλα, κοχύλια, θαλασσόξυλα, σκοινιά, όλα! Όπως καταλαβαίνεις κατά περιόδους φιλοξενούνται όλα στο σπιτικό μου! Και τώρα με ξεσηκώνεις! Μόνο που έχω αργήσει τις διακοσμήσεις, γιατί το καλοκαίρι μπήκε, αλλά το κρύωμα δεν λέει να μας αφήσει οικογενειακώς! Να δούμε, δε θα τα στολίσω τα βαζάκια μου, που θα πάει! Φιλιά Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταρχήν περαστικά σας Βέρα! Κατά δεύτερον, με το καλό να ξεκινήσεις τη διακόσμηση και κατά τρίτον να την χαρείτε οικογενειάκως! Όταν δε, στολισείς τα βαζάκια σου, μην ξεχάσεις να τα μοιραστείς και μαζί μας :) Την καλημέρα μου και τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  26. Μπα ακόμα τίποτα δεν έχω βάλει,ούτε πετρούλες,ούτε κοχυλάκια,ούτε θαλασσόξυλα (φέτος που θα μου πάει θα βρώ)!Πολύ όμορφα τα βάζα με την άμμο και τα κοχύλια(μην ξεχάσω όταν πάμε για μπάνιο,να φέρω σπίτι κανένα κουβαδάκι άμμο,χαμένη δεν θα πάει),καθώς και οι πέτρες με τα λουλούδια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα βάζα με την άμμο θυμίζουν πολύ παραλία οπότε το κουβαδάκι επιβάλλεται ;) Καλές διακοσμήσεις εαρινές Ιωάννα!

      Διαγραφή
  27. Δεν είμαι μεγάλη φαν των κοχυλιών, δεν ξέρω γιατί, αλλά η άμμος, τα λευκά βότσαλα και τα θαλασσόξυλα είναι υπέροχα. Ειδικά η σύνθεση με τα βάζα με άμμο και τα κεριά είναι υπέροχη.
    Μα που τα βρίσκουν αυτά τα θαλασσόξυλα επιτέλους! Εγώ σε όσα νησιά και παραλίες και αν έχω πάει, δεν βρήκα ποτέ κανένα από αυτά τα πανέμορφα σμιλεμένα ξύλα:(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε βάζα τα κοχύλια μ' αρέσουν. Σε κάτι καθρέπτες και κορνίζες έχω την σχέση του διαβόλου με το λιβάνι :))
      Όσο για τα θαλασσόξυλα, μάλλον έχουν γίνει τόσο δημοφιλή που πλέον δεν βρίσκονται κι εύκολα...χαχαχαχα Αν βρω τίποτα στις παραλίες εδώ θα σου μαζέψω!!

      Διαγραφή
  28. Λοιπόν φέτος θα βγω να ψαρέψω ξύλα στις παραλίες. Μα δεν γίνεται, είναι απλά υπέροχα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι πως ταιριάζουν γάντι με το καλοκαίρι! Καλό ψάρεμα λοιπόν :)

      Διαγραφή